неделя, 7 февруари 2016 г.

Победителите в класация 2015

Приключи и тази класация! Благодаря на всички, които отделиха от времето си, за да се включат. Благодаря ви и за прекрасните пожелания и хубавите думи! Признавам си, вълнувах се за всеки един получен глас - за кой претендент отива, кой какво е харесал най-много, защо пък точно това и т.н. На мен самата ми беше много трудно да си избера фаворит, но то е нормално. Нали всичките аз съм ги правила и си ги харесвам и обичам. 
За статистиката:
197 са публикуваните коментари към "Класация 2015"
249 са гласувалите
270 са получените гласове
Разминаването в цифрите се дължи на това, че в някои коментари са гласували по повече от един човек. Освен това има хора, които са гласували за повече от един претендент. Важното е, че всички гласове са валидни и са зачетени.
И така, ето ги и тазгодишните победители!!!


Както виждате, почетната стълбичка е превзета от цветя. Безспорен победител е букетчето ми от лаленца (№5). За него са гласували 77 човека, включително и майка ми. Именно за нея направих тези лалета и й ги подарих за 8 март миналата година. Тя все още си ги пази и им се радва. Вече и ще се гордее с тях - нали са победител!!!
На второ място се подредиха захарните ми рози (№10). Те събраха общо 40 гласа. 
Третото място е за тортата на Яни от втория му рожден ден (№12) с 25 гласа. 
Интересното е, че и розите, и тортата (нали е бутафорна), също като лалетата, са все още "живи и здрави" и ми красят шкафа в кухнята. Тортата повече ми пречи, отколкото да краси, ама карай да върви!
Ето как са се подредили и останалите претенденти:
4 място - тортата мелба с 23 гласа (№ 3)
5 място - Angry Birds Epic с 16 гласа (№8)
6 място - винтидж сърцата с 14 гласа (№1)
7 място - тортата за 40-я ми рожден ден с 13 гласа (№6)
8 място - пролетните меденки с 12 гласа (№15)
9 място - тортата с мечо с 10 гласа (№2)
10 място - къпкейкчетата с макове с 8 гласа (№13)
11 място - поделят си го сърцата с рози и снежинките с по 7 гласа (№ 11 и №16)
12 място - сватбената торта с 6 гласа (№14)
13 място - отново е поделено между меденките лакомства и великденските курабийки с по 5 гласа (№4 и №7)
14 място - валентинските ми сърчица с 2 гласа (№9)

Ето и списъка с имената на всички гласували. 














А ето и изборната комисия в състав Дамян Златков (председател), Девин Златков, Давид Златков и Денис Златков, която изтегли печелившия сред всички гласували. 


Пръв листче от сферата със стотиците изтегли Давид. В сферата имаше само три листчета - с 0, 1 и 2, изписани на тях, тъй като общият брой гласували е 249. Падна се цифрата 0.


Следващата изтеглена цифра от ръката на Денис бе 4 за десетиците. Председателят следи изкъсо как вървят нещата и дали няма нередности. 


Последен цифра изтегли Девин. Падна се 9 за единиците. 


И така, изтегленото печелившо число е 049.


Председателят записа резултата за протокола.


А под номер 49 в списъка с гласували стои името на Стела Лилова-Додова, която е оставила следния коментар:
Честита Нова Година! Всички са прекрасни, но най-много ме впечатли номер 12. Бебешка пиеса - торта
Стела Лилова-Додова, гр. София
Честито на Стела!!! Очаквам да ми пише на мейла, за да се уточним за подробностите. 
На всички останали пожелавам още веднъж прекрасна и успешна Нова година и ви благодаря, че участвахте в класацията. 

5 коментара:

  1. Тюх, ще си изям ушите от яд:))
    Ама само ти можеш да си играеш и да напишеш списък на ръка...то, щото каква пък толкоз друга работа да имаш...широко ти около врата, а:))
    Прегръдка, и другия път комисията да се стегне и да изтегли мен:(

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Недей се изяжда, моля те! За комисията не знам кво да ти кажа. Бих ти предложила да ги подкупиш, ама много народ бе. Ще ти излезе солено. :)
      А за писането на ръка - обожавам!!! Навремето се скъсвах да пиша - в училище, вкъщи за удоволствие, купища писма, дневници... Като излязоха на мода компютрите ми беше толкова криво. Сега и на клавиатурата обичам да чаткам, ама само на кирилица. С латиницата съм направо скарана - търся буквите с куче. Та всеки път като ми се отдаде възможност да пиша с химикалче или молив, съм много щастлива. А бе лудите да живеят!!!!

      Изтриване
  2. Ех, честито на победителя (така си се надявах тайничко (и явничко) да се падна аз на почетното място :) ама ха де, късмет).
    Ама много са порастнали тези деца (т.е. комисията) и още повече са се разхубавили, прелест! Баткото (т.е. почетният председател) да вземете да го запишете в агенция за манекени, красота ли бе да я опишеш!
    На теб, Буболинка, пожелавам прекрасна година, здраве за цялото семейство и даноооо да намираш от време на време време (няма такова словосъчетание!)за някоя и друга публикацийка, че голямо цъкане пада все да проверявам има ли "нещо" или няма...
    Успех и късмет!
    Ivchi

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, то сигурно всички са се надявали, ама няма как. :)
      А децата растат като гъби!!! Не е истина просто. Давид за две-три седмици дръпна с няколко сантиметра и сега е точно колкото мен висок. Направо не мога да повярвам. Не знам кой батко гласиш за манекен, но подозирам, че за най-големия иде реч. Хубаво е момчето, само да не се стрижеше като рецидивист. Така да ме дразни тая тъпа подстрижка "първи номер". Не знам каква е тая мания сред момчетата, но 90% са така офъкани.
      За пожеланията - благодаря ти от все сърце! Но честно казано, май няма да ми се отвори парашута. Забелязвам, че все по-малко време ми остава за каквото и да било творчество. А скоро възнамерявам да започна и работа и вече съвсем няма да имам време. Но пък това, с което искам да се занимавам, ще ми доставя не по-малко радост и удоволствие, така че само да сме живи и здрави!!!
      Прекрасна година и на теб и много прегръдки!

      Изтриване
    2. Нито един от батковците (и от малчовците) не е за изхвърляне :), тъй че за който и да съм казала, че е за манекен, няма никакво значение :), ще се впишат до един!!! За растежа на "гъбките" и аз го виждам до себе си... имам един младеж, който става на 11 през март и пак през март една мома - на 4 :). Но тъй като отдавна не бях виждала снимка на твоите хубавци, наистина забелязах голяма разлика, очевидно са сменили по два номера през последните няколко месеца (горкото "мило" - трябва да има фабрика за дрехи, че да се справи....).
      Не мога да си те представя на нормално работно време... как ще стане цялото тичане, направо не го виждам, но съм сигурна, че имаш нужда от това, затова успех, късмет, дано очакванията ти се препокрият с реалността и да си много щастлива в новите начинания.
      Още веднъж, всичко най-хубаво :)
      Ivchi

      Изтриване