петък, 11 януари 2013 г.

Мечо Пух

Много се чудих с какво да започна Новата година и накрая се спрях на нещо супер любимо и познато - Мечо Пух и компания! Това бяха първите фигурки от пластелин, които направих в началото на моята "кариера" като тортоправячка. Запознатите от вас знаят, че преди да се докосна за първи път до захарното тесто, експериментирах скулпторските си умения с пластелин. Бях си накупила огромни количества и всеки ден въртолех разни нещица. За жалост не мога да открия снимките от онзи период, за да ви ги покажа. Едва след като прецених, че съм достатъчно добра, си замесих и първата доза захарно тесто. Оказа се, че между него и пластелина има доста голяма разлика, но все пак тренировките не бяха излишни. 
По онова време Мечо Пух беше любимият герой на средния ми син Давид, а в последствие се оказа, че е предпочитана тема и при детските торти, особено при тези за най-малките. Така е и до ден днешен, а сега ще ви представя и последното ми творение по темата. 

Това е тортата, която правих за рождения ден на малката и прекрасна Мия. Преди това бях правила торта и за нейната майка - Бистра. Този път като вкус те се спряха на Рафаело, а дизайнът бе, както вече стана ясно, Мечо Пух и приятели. Исках да направя нещо наистина сладурско и в същото време купонджийско, а цветовете да са по-пастелни, като за момиченце. Хрумна ми идеята да пресъздам сценка като от истински рожден ден - Йори в ролята на рожденик, а останалите герои - в ролята на гости. И за да е още по-разчупено като сюжет, реших да ги подредя, сякаш позират за снимка. Сигурно не ги чувате, но всички силно викат "зелееееееее!" Само Йори го дава по-обрано - нали такава си му е физиономийката -- на вечно нещастен. Макар че, ако се вгледате по-внимателно, ще видите, че и по неговата муцунка се прокрадва едва забележима усмивчица. И как няма да е усмихнат, при положение, че съм му направила такава хубава триетажна торта! :))) Тигър, разбира се, не пропусна да му направи "ушички", но така е още по-чаровен и се надявам да не се нацупи като види снимките. Само слончето за малко да не се хване в кадър. Нали му натежава дупето на горкото, та едва успя да се покатери отстрани на тортата в последния момент. Добре, че не беше много височка. По размер пчеличките ми са малко тип "чернобилки", но иначе са много миролюбиви и до края на партито ужилени нямаше. Размина се дори на Пух, който не спря да се тъпче с медец. 







Ами така започвам Новата година - весело, цветно и по детски! Дано и така да ми върви занапред!
Няма как за финал да не ви покажа и другите ми торти с Мечо Пух. Така ще можете да проследите и напредъка ми в моделирането. Не че е голям, но все пак се старая да ставам по-добра и дано това да си личи. 
И една напомнянка - ако още не сте гласували за Класация 2012, а имате желанието да се включите, можете да го направите до края на този месец. 



















15 коментара:

  1. Просто нямам думи да опиша възхищението си към таланта ти! Наистина всичко е прекрасно, сякаш извира от теб да твориш. Пожелавам ти една вдъхновена и успешна година!
    Между другото... шегувах се с приятеля ми, че ако някога се оженим, то си струва заради теб - за да ни направиш най-хубавата сватбена торта!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за милите думи! А относно сватбата - хубава шегичка! :))) Да ти кажа честно, и аз бих се оженила отново (за същия мъж, разбира се), ама не само заради тортата. Обожавам сватбите и имам чуството, че никога няма да загубя интерес към тях. Навремето дори си мечтаех да работя в сватбена агенция, само и само да съпреживявам колкото се може повече такива събития.
      Пожелавам на теб и приятеля ти една много щастлива и запомняща се година, пълна с положителни емоции и мноооооого любов!

      Изтриване
  2. Изумително красива(и) , нежна(и) и...... !!!!
    Мария

    ОтговорИзтриване
  3. Онемях.......невероятни шедьоври, повече от истински герои! Винаги съм се възхищавала от умението на хора като теб, които създават такива красоти.Поздравления за таланта и труда! Пожелавам една успешна 2013г. и още много творби, с които да радваш окото и да изпълваш сърцата ни с възхищение! Поздрави: Дани

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за прекрасните пожелания и голямото признание! Много хубава година и на теб, Дани!

      Изтриване
  4. Тортата е повече от страхотна!Влюбих се в нея :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва толкова много! И аз си я обичам.

      Изтриване
  5. Супер начало на Новата Година! :) Много сладурски са се получили всички Мечо Пухчовци и приятели! Харесва ми как една тема можеш да представиш по толкова различни начини - аранжировка, цветове, настроение, а коментарите са без коментар :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мани! Много се радвам ,че ти харесват. За мен е супер важно тортите ми да се различават една от друга, защото така всяка си има своята индивидуалност. Когато трябва да творя на една и съща тема, все се притеснявам как да избегна повторенията и да създам нещо различно. От тази гледна точка, тортите с конкретни анимационни или приказни герои са много коварни, защото не дават кой знае какво поле да разнообрази човек с дизайна. Героите са едни и същи, цветовете, типичните пейзажи, мотиви и т.н. Същото е и с тематичните торти - като за кръщене да речем. И там възможностите са толкова ограничени и като мотиви , и като цветове. Но пък колкото по-трудно е, толкова по-голямо е предизвикателството и съответно и старането, което влагам.

      Изтриване
  6. Страхотни торти!!!Гледам и черпя инфо за мечо пук,защото ми предстои....трудна задача!!!
    Хубава седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  7. I don't understand a word what are you writing...but your cakes are AMAZING!!!! Very talented!!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесни торти ! Възхищавам се на труда коуто е положен.Това си е изкуство ,не е за всеки !

    ОтговорИзтриване