вторник, 5 юли 2011 г.

Честит Рожден Ден , Денис!

4 юли - рождената дата на нашето най-голямо момче! Първородният - както той сам обича да се нарича. Наскоро най-гордо заяви на братята си, че по право нему се полагал престолът. Какъв ти престол? У нас имаме само 5 стола, 2 от които - счупени, нищо че са купени само преди месец! Ама ония дребните, разбрали - неразбрали за какво иде реч, веднага ревнаха с пълно гърло. Как така само на батко им ще се полага нещо? Нали вкъщи важи правилото всичко е на всички. Да вземем за пример дори рождения ден - може да е на Денис, но го празнуваме всички!!! Защото сме семейство и защото много го обичаме!!!
За мен тази дата е много специална, защото сбъдна най-голямата ми мечта - да стана майка!!! Едва ли има жена, която да не помни цял живот деня, в който е родила своето първо дете. Сякаш беше вчера, а са минали цели 12 години!!! Денят бе неделя и според нечии предсказания бе обявен за края на света. Напук Денис реши да се появи точно тогава. Контракциите ми започнаха още в първите минути на 4 юли, но родих точно в 5 без 5 следобед. Една от акушерките ми каза, че в неделя следобед се раждали най-щастливите хора, които без много усилия постигали и получавали всичко, което пожелаят. Като прибавим и фактът, че навън валеше като из ведро, дано цял живот му върви по вода!!! 
С Денис всичко е трудно. Трудно забременях, трудно го износих и родих. Беше трудно за гледане бебе. Трудно споделя и показва чувства. А сега тепърва ни предстои и най-трудният период - пубертетът. Но не ми е никак трудно да го обичам!!!! И винаги ще е така! И той го знае! 
Още като беше съвсем мъничък все му повтарях "Обичам те с цялото си сърце!" Малко преди да се роди брат му Давид, той ми каза "Сега ще ме обичаш по-малко, с половината си сърце, защото ще трябва да обичаш и бебето, нали? Отвърнах му, че пак ще го обичам толкова, защото сърцето ми просто ще стане двойно по-голямо.
Е, с годините сърцето ми наистина става все по-голямо, и по-голямо...

Но стига сантименталности. Сигурно вече се питате "Торта има ли?" Има, разбира се. За пореден път Денис не искаше декорирана торта, а най-обикновено тирамису в тавичка, но аз не можах да се сдържа да не му напарвя и двете. Едно от последните влечения на Дени е скейтбордът и спретнах нещо семпло по темата. Отстрани тортата е изрисувана с нещо като графити и разни измишлотини, които прерисувах от една негова фланелка. Момченцето със скейта не е мое дело, а на един уникално талантлив младеж от Южна Африка - Warren Louw. Писах му във ФБ с молба да ми позволи да използвам рисунката му за тортата, но той така и не ми отговори. Дано все пак да няма нищо против. Ами това е! Не ми остава нищо друго, освен да ви почерпя виртуално с по едно парче тирамису (от това в тавичката, че било по-вкусно).

от ляво на дясно: Лазар, Девин, Денис, Марто и Давид



10 коментара:

  1. Мари - Happymammy6 юли 2011 г. в 7:32

    Историята за голямото ти сърце е прекрасна! Сантименталностите са разрешени на майките, ами така де, поне на рождените дни на децата им... Тортата ти е направена с много любов, сигурна съм! Бъдете сплотени и щастливи цялото семейство!

    ОтговорИзтриване
  2. Нека е винаги здрав и много щастлив батко Денис!!!

    Ина (Solo)

    ОтговорИзтриване
  3. Бубе или Люба,не знам как предпочиташ да се обръщаме към теб,но знам ,че ти ме просълзи .
    Пожелавам ти да е жив и здрав и да е мно-о-о-го щастлив!
    Със сигурност ще е така,защото когато човек получава много обич и любов ,това ще търси и ще дава,което неизменно ще го прави щастлив!

    ОтговорИзтриване
  4. Мари, Ина, Нели - благодаря ви за прекрасните пожелания!!! Както се казва - от вашите уста в божиите уши!

    ОтговорИзтриване
  5. Бубе, да ви е жив и здрав Денис! И като тортата животът му е да пъстър и вълнуващ и с лекота да му се осъществяват всички начинания! А ти наистина има голямо сърце и невероятен талнт! Тортата е уникална!

    Сърдечни поздрави, Милена :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Бубееее, да е честит рождения ден на рожденика ти! Да е здрав и щастлив му пожелавам, всичко да му спори, да има късмет и успехи!
    Тортата е мнооого яка и съм убедена, че му е харесала много!

    ОтговорИзтриване
  7. Да ти е живо и здраво момчето, Бубе! Желая му много късмет, успехи и едно прекрасно лято! :)
    Тортата, както винаги, е невероятна!

    ОтговорИзтриване
  8. Миленка, Мани, Ирина - толкова сте мили!!! Рожденият ден мина и замина, а намен продължава да ми е вълнуващо и празнично благодарение на вас!!! Благодаря ви за хубавите пожелания и се радвам, че тортата ви харесва!

    ОтговорИзтриване
  9. http://www.vraity.com/2011/06/bulgarian-bloggers-we-can-do-more.html - Едно заслужено признание!

    ОтговорИзтриване
  10. Nezzo - огромно благодаря за признанието! Надявам се наистина да е заслужено!

    ОтговорИзтриване