сряда, 20 март 2013 г.

Честита първа пролет!

Както неведнъж съм ви споделяла, пролетта е любимият ми сезон. Затова не мога да не ви честитя нейното официално астрономическо настъпване. Ще го направя с цветните курабийки, които измайсторих  по-миналата седмица. В голямата си част те бяха предназначени за подарък на трите момичета, които децата ми изтеглиха като печеливши в Класация 2012. Тук е мястото да се извиня и на трите за забавянето, с което им изпратих наградките. Но дългото боледуване в съчетание с бременността ми попречиха да съм готова по-рано. От Йоана и Мариела получих пълно разбиране, но Деница бе доста нетърпелива и явно ми се разсърди, защото така и нямам никакви отзиви от нея. Дано все пак съм успяла да я зарадвам и курабийките да са й харесали. Изработих всяка една с много желание и любов. Йоана, тъй като живее в САЩ, ме помоли да изпратя наградата й като подарък за нейните родители. Курабийките за Мариела пък пропътуваха кажи-речи цяла България. Незнайно защо, вместо във Варна, от куриерската фирма ги бяха изпратили до Бургас, но на следващия ден ги доставиха на точния адрес. Благодаря и на Йоана, и на Мариела за прекрасните писма, които получих от тях в знак на благодарност. Щастлива съм, когато доставям радост на някого! С по няколко курабийки зарадвах и госпожите на Девин и Давид.
Дано и вас успея да зарадвам, макар и само със снимков материал. Надявам се да ви стане по-цветно, пролетно и ведро! 
































 
Така опаковани и пакетирани курабиите поеха към печелившите.


Ето как се налага да си похапва горкото дете, когато майка му е заела цялата маса в трапезарията с курабии.
И на финала искам да благодаря на Ради, която бе така добра да ми услужи с нейните силиконови молдове за цветни медальончета. Страхотни са като качество, а ефектът от готовите отливки е страхотен.

21 коментара:

  1. Весела Маринова20 март 2013 г. в 15:46

    Страхотни!

    ОтговорИзтриване
  2. Strahotni sa kurabiikite!!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Ауууу, каква прелест! Страхотни са! Благодаря за споделеното пролетно настроение!

    ОтговорИзтриване
  4. Уауууууу,Бубе,фантастични са!!!!!! Жестоки!!! От един час връткам снимките и не мога да откъсна очи.Много нежни и слънчеви :) А,като гледам каква играчка е паднала, горкото дете,пък и не само то,ами със все братята и татко си, май са откарали цялата седмица на пода :)
    Поздравления и много целувки!
    Хриси

    ОтговорИзтриване
  5. След тази красота и цветове, няма как да не ти стане по ведро и пролетно. Прекрасни са всичките до една. Възхищавам се на таланта ти. Честита Първа пролет!

    ОтговорИзтриване
  6. Прелестно-вълшебни са! Много цвят и аромат на пролет носят!

    ОтговорИзтриване
  7. Неземна красота! Много изящни, великолепни, не мога да кажа коя най ми харесва. Наистина, Бубе, всичко, което излиза изпод ръцете ти е малко (или голямо) бижу. Имам списък с желания и едно от тях е някой ден да сътвориш нещо за моето дете.За мен си тортената фея :)

    Теодора

    ОтговорИзтриване
  8. А ти, Бубе, златни ръце имаш. Жива и здрава да си - и ти, и цялото семейство!

    ОтговорИзтриване
  9. Лелеееееее Невероятни са не са за хапване а за гледане
    Не мога да им се нагледам доста си си поиграла с украсата :)
    Поздрави,
    Юлия

    ОтговорИзтриване
  10. Зашеметяваща красота! Разкошни са! Сега разбирам, защо майка ми през цялото време, докато говорехме и се опитваше да ми покаже курабийките по Skype, ахкаше, охкаше и по всевъзможни начини изказваше възхищението си! Благодаря ти, Бубе! Достави ни голяма радост и наслада!

    ОтговорИзтриване
  11. Бубе,
    искам да ти кажа, че ако някой ми подари такива бисквити няма да ги хапна. Толкова много труд, толкова много любов струи от тях, пролет, аромати, че със сигурност ще искам да запазя красотата им максимално дълго.
    Целувки и не се преуморявай моля те.
    Почивай повече.

    ОтговорИзтриване
  12. Ох,какви курабии - та това са си цели бижута:) Невероятни са! Аз като ценител на сладкото пак ще се замисля дали бих ги захапала или да не им направя рамки и да ги окача на стената :)Разкош! Особено тези с малките цветенца :)

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря на всички ви за харесването! Щастлива съм, че ги оценявате така високо. Играчката беше наистина голяма, но пък си заслужаваше. Както знаете, ненавиждам претупаните неща, затова каквото и да правя, се старая да е максимално пипнато. за мен детайлът е от особено значение, особено пък при декорираните курабии. При тортите обикновено от по-голямо значение е цялостната визия и чак след това идват отделните елементи. Докато тук е точно обратното. Всяка една бисквитка е сама за себе си и трябва да притежава своята индивидуална красота, стил и чар.
    За похапването на украсени курабийки и аз съм категорично на позицията, че не бих могла да си го позволя. Не съм изяла нито една такава, независимо дали съм я правила аз, или пък ми е била подарена. Сърце не ми дава да унищожа нещо такова. В същото време страшно се ядосвам, когато хората, на които правя или подарявам курабии, не ги ядат, а си ги пазят. Не може да ми се угоди на мен! :)))
    А Девин определено много страдаше докато масата бе заета от моите творения. Няколко вечери подред изобщо не ми се вечеряше - само работех ли работех. И за да не прибирам всички бисквитки, пък после пака да ги вадя, сервирах на децата в тяхната стая на огромното им бюро. На третата вечер Девин дори се разплака - какво било това нещо? Ние семейство ли сме или не!!?!?? Вечерята не била вечеря, ако не сме всички на масата. Хем ми беше смешно, хем ми стана много криво. Самата аз винаги съм ги възпитавала, че сядането на масата е ритуал и празник за цялото семейство. Пък сега, заради едни бисквитки, наруших всички норми и порядки. :)

    ОтговорИзтриване
  14. Прекрасни са курабийките Бубе! Сладки произведения на изкуството. Всеки път, когато посетя твоя блог се възхищавам на таланта и търпението ти. Преди дни търсех в нета декорирани курабиики,понеже искам тази година да зарадвам моята сестра за Цветница.И ето твоя отговор на търсенето ми :))

    Поздрави и прегръдки
    Севдалина

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Севдалина! Сигурна съм, че сестра ти е ще е много щастлива да получи такъв подарък.

      Изтриване
  15. О, Бубе, много съжалявам, че заради нас си направила такава жертва. Наистина, не се претоварвай, не нарушавай хармонията, която си създала заради едни бисквитки и торти (въпреки, че и те са част от тази хармония). Наистина са вълшебни, но както и преди ти казах, тези сладости могат да поизчакат. А този сладкиш, Девин, е толкова умно, прозорливо и чаровно дете... изпращам му много целувки и прегръдки!
    Поздрави,
    Йоана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Каква жертва, бе Йоана!!! за мен наистина бе огромно удоволствие да изработя всяка една бисквитка. Да творя действително е част от моята хармония - така се чуствам още по-щастлива и пълноценна. Понякога ми е трудно да започна, но веднъж понеса ли се, сякаш съм като омагьосана. Усещането е страхотно и мога да бъда единствено и само благодарна, че имам възможността и поводите та го правя. За претоварването и аз се старая да си почивам максимално, защото сега най-важната ми мисия е да си износя бебчо докрай. Пък и ми ес полага да си помързелувам малко. Да не говорим, че и мартеничката, която ми подари моят съпруг, също имаше късметче вътре, което гласеше "мързел". :)))
      Ще предам целувките и прегръдките ти на Девин!

      Изтриване
  16. Бубе, бисквитките са приказни. Толкова детайли,да не говорим, че самото им съчетаване е направено с такъв усет. Типичния ти нежен стил, който ме кара да ги гледам по няколко пъти на ден и да ти се възхищавам. Винаги ми е било любопитно, дали например за всеки тип бисквитка имаш предварителен проект до най-малкия детайл или в процеса на декориране ти хрумват някои от идеите.
    И успешен мързел. Прегръдки.
    Люси

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много, много ти благодаря, Люси! Усещането да знаеш, че някой с ерадва и възхищава на сътвореното от теб, е просто страхотно!!! А за да отвърна на любопитството ти, трябва да кажа, че принципно винаги имам предварителна идея какво точно ще правя. Най-малкото, защото трябва да съм наясно колко курабийки от дадена форма трябва да изпека. Затова сядам с един голям тефтер и започвам да си скицирам идеите. Не рядко се ровя и из нета за идеи, но в крайна сметка избягвам да ползвам нещо готово като модел. Много по-приятно ми е аз да си измисля дизайна, за да ми е интересно и забавно. В последствие, като започна да декорирам бисквитките, винаги ми хрумва и нещо допълнително, което още повече ме ентусиазира и радва. Възприемам всяка една курабийка като бяло платно, което трябва да превърна в картина.

      Изтриване
  17. Невероятна си!!!Как успя да ги направиш тези цветенца?!!страхотни са!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! А относно цветенцата, които предполагам, че са те впечатлили, правени са с молдове.

      Изтриване