събота, 25 септември 2010 г.

Лятото свърши и моята ваканция също

След дългата почивка, която бях си дала, ето ме отново на линия!!! Лятото свърши, а аз започвам (с тортите).
Ето я и първата. Поръчаха ми я приятели като подарък за откриването на едно невероятно стилно и кокетно заведение в центъра на София - ADI'S COOK&BOOK. Там с много вкус са съчетани в едно уютна библиотека и изискан ресторант. Логично и самата торта беше тематично декорирана. Часовникът от ковано желязо е акцент в интериора и нямаше как да не присъства и в дизайна на тортата, а текста го преписах от поканата.
С две думи - хората откриват заведения, а аз откривам сезона.





9 коментара:

  1. Браво Бубе! Много хубава книжка се е получила :)Честито откриване на сезона и още много красиви и сладки изкушения да сътвориш!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно откритие на сезона! :-)
    Безкрайно вдъхновение и креативност ти желая!
    Честит блог, Бубе! Крайно време беше :-)

    Сърдечен поздрав, Милена

    ОтговорИзтриване
  3. Бубе, честито завръщане с нов блог и отново красива и много креативна торта! Успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Бубе, честито ти твое местенце. Отдавна го чаках между другото. Всяка следваща торта е все по-уникална! Тази ми е любимата. Нямам думи просто! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Честит блог, Бубе!Продължавай все така да ни радваш!
    Благодаря ти за споменаването още в началните думи!
    Да кажа, че за мен беше истинско удоволствие да се опитам да направя нещо , което да бъде достойно за красивите торти, които правиш!

    ОтговорИзтриване
  7. Бубе,
    честит блог! Пожелавам ти много-много идеи и творческо вдъхновение, което знам че не те напуска.
    Тортата е прекрасна. Часовникът е много хубав, изглежда като истински. Справила си се както винаги повече от превъзходно.
    Поздрави и прегръдки

    ОтговорИзтриване
  8. Бубе,в първия момент помислих,че е истинска книга на малката снимка,поредното произведение на изкуството.Прекрасна си!Поздравления и наистина успешен нов сезон:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Мими! То сезонът вече мина и наистина беше успешен. Публикацията е от по-миналата година. Но се надявам и този да е такъв, така че си запазвам пожеланието за него. :))

      Изтриване