вторник, 12 февруари 2013 г.

Честит рожден ден, Рони!

Днес, 12 феврурари, моята сестра Вероника празнува рождения си ден. Да ни е жива и здрава и много, ама много щастлива!!! Тази година торта няма да й правя, защото купонът няма да е в София. Заминаха на ски на Пампорово и там ще празнуват. Но се сетих, че още не съм ви показала тортата, която й спретнах за миналия ЧРД. 
Дизайнът бе инспириран изцяло от великолепната картичка, която Дани Пиркова изработи. Съжалявам, че не снимах само картичката, за да я видите в най-малките детайли, но повярвайте ми, беше изключително стилна, нежна и красива. Да не говорим, че и като цветове бе в една от любимите ми комбинации - синьо и кафяво. Не можах да се стърпя и да не я претворя и в торта. Постарах се да използвам всеки един детайл, така че приликата да е максимална. 

 Основното, разбира се, бе да запазя цветовете. Първият етаж покрих с шоколадово тесто в същия цвят като външната част на картичката, а вторият етаж бе в синьо - като вътрешността.  На снимките самата синя част на картичката не се вижда, тъй като отгоре има фин слой прозрачна оризова хартия. Обожавам многопластовите картички!!! Разкриват красотата си поетапно и с всяка следваща страничка тръпнеш в очакване на още стил и изненади. Като бавно събличаща се готина мацка. :))) Държи те със затаен дъх докрая.

 Петолинията с нотите бяха един от мотивите върху синята част от картичката. Нямам идея от кое музикално произведение са, а нямам и претенции да съм ги преписала вярно. Целта ми беше просто да приличат на нотен текст. Както знаете, може и да съм  била хористка цели четири години и то в сериозен хор, но по ноти не мога да пея.

 Присъствието на същата по цвят и материя панделка беше абсолютно задължително. Различава се само по дебелината. Опитах се да изрисувам и нещо подобно на красивите заврънкулки в ъглите на прозрачната страничка от картичката. 

 Етикетчето с Happy Birthday също е детайл от картичката, но няма как да го видите, защото бе на външната корица и никъде не съм го снимала. Шрифтът доста се доближава до оригиналния, а златните камъчета допринасят максимално за пълната прилика. Голяма копирачка съм, не може да ми се отрече. :)

 Клонките с листата бяха другият основен мотив върху синята част от картичката. Стеблата изрисувах с боя, а листенцата направих от захарно тесто, боядисано в различни нюанси на зеленото и синьото. Оформих ги с помощта на пръстите си и клечица за зъби.

Само розите са си моя измишльотина, но реших, че придават завършеност на целия дизайн на тортата, без да се натрапват излишно.

Дали Вероника си хареса изненадата? Мисля, че да!!! Обичаме те, Ронче! Весел празник!!!

А ето и още няколко мои творения, чиито дизайн е вдъхновен от картички. Показвала съм ви ги вече, но не пречи пак да им се порадвам. Прекрасен и усмихнат ден!











13 коментара:

  1. Всичко е прекрасно, това е думата.
    Много рожденици има около теб напоследък - всички да сте живи и здрави и взаимно да се радвате на живота.
    Поздрави, Бубе!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Гери! Действително водолеите около мен са много. Двете ми баби, сестра ми, Давид, свекър ми. Да са ми живи и здрави всички!!!

      Изтриване
  2. Да, наистина си страхотна "копирачка"!:)
    Всичките ти торти са прекрасни! Тайничко и аз искам да копирам от тях:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами давай! Като сме го подкарали на копирачество! :)))

      Изтриване
  3. Още един невероятен шедьовър !! Страхотна е тортата !!! :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Нямам думи! ..... Но първата и единствена която ме провокира да напиша този коментар е....СЪВЪРШЕНСТВО до най-малкия детайл! Родена сте за това! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Цвети! Не веднъж съм казвала, че съм мнооого далеч от съвършенството, но честно казано, не знам дали се стремя към него. За мен по-важно е в една торта да има магия, нещо специално, което да докосне хората и особено човека, за когото е предназначена.

      Изтриване
  5. Бубе,направо изтръпвам като видя моя картичка, претворена от теб.Изпитвам странно чувство, че картичката е заживяла свой собствен живот.Ужасно ми става хубаво, макар че картичката е само подтик, красотата идва от твоята прецизност и внимание към детайла.Силно кафяви поздрави и целувки от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами същото изпитвам и аз като видя твоя картичка, така че явно е взаимно. Радвам се, че можем така перфектно да се допълваме и заедно да радваме хората.
      А преди време ми се случи и обратната случка. Една приятелка ми подари картичка, която беше направила, вдъхновена от тортата ми с клетката за птици. Изненада ме много приятно и ми стана супер готино.

      Изтриване
  6. Уау,много любомо съчетание -шоколадово със светло -синьо. Много нежна и фина торта,страхотна е!
    А за поредицата с картичките просто,няма какво да кажа,освен,че са перфектни копия ... и още ти пазя една салфетка от лятото... :)
    Хриси

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи и на теб тази комбинация ти харесва!!! Супер! Аз самата явно съм доста пристрастена към кафявото, защото го обожавам и като самостоятелен цвят, и в комбинация с разни други цветове. Предполагам, че тази симпатия идва от факта, че едни от любимите ми неща са в кафяво - кафето, шоколада, слънчевия загар на кожата, тъмнокафявите очи на Давид....
      А салфетката ми я пази, моля те. Първо, доколкото си я спомням, беше много красива, и второ, като знам, че ми е от теб, ми е адски ценна!

      Изтриване
  7. Привет всем, я Иисус Маккинни из Техаса, и я просто хочу сказать очень громкое спасибо финансовым кредитным службам от Бенджамина Ли за их искренность, открытость, прозрачность, правдивость, любовь и поддержку во время и после получения от них ссуд. Я через многое прошел, и время не позволяет мне рассказать обо всем, через что я прошел онлайн в гостях или получить ссуду, чтобы получить дом здесь, в США, но Бог ответил на мои молитвы через поддержку и любовь со стороны Бенджамина Ли, который обнял меня и понял меня, несмотря на мои первоначальные сомнения и несерьезность, и с его добрым сердцем и любовью, я теперь являюсь владельцем дома через его 2 процентных ссудных фонда, и я клянусь распространить эту новость, а также рассказать миру, что все еще есть настоящие и Есть несколько хороших онлайн-кредитных компаний, которые могут помочь, а также оживить сухую кость. не упустите возможность послушать и прочитать это свидетельство, потому что это настоящий жизненный опыт, и любой, кто нуждается в таком изменении, не должен колебаться или сомневаться в этом потому что я доказал и клянусь богом на небесах, что эта история реальна, а также история моего опыта с ними. свяжитесь с ними сегодня. Текст в WhatsApp: (+1 989-394-3740) электронная почта: 247officedept@gmail.com

    ОтговорИзтриване